HTML

Adventures

Utazásaim...mi mást mondhatnék?!

Friss topikok

  • ugromokus: Nem veszem fel sehogy, no para :) Amugy mar Nha Trang-ba vagyok, holnap nemhiszem hogy fogok irni ... (2008.12.10. 14:39) Vientiane - Luang Prabang - Vientiane
  • ugromokus: Azert mentem, mert nem jott senki...es mert egyedul nem fuggok senkitol, oda megyek es akkor amiko... (2008.11.30. 02:34) Nagyvonalakban... Bangkok - Vientiane // Laosz //
  • dorci: Riccs engem érdekel az anyagi része is, mert családon belül valaki szeretne errefelé utazgatni. Mo... (2008.11.26. 21:43) Még 7 nap
  • Attila: még az is megeshet :] ja és sok szép képet szeretnék itt látni! (2008.11.19. 22:06) Vízum és pár dolog...

Linkblog

Még 7 nap

2008.11.17. 19:27 ugromokus

Kicsit nehéz most bármit is írnom, egy hét múlva repülök, 8 nap múlva ilyenkor már valószínűleg túlvagyok egy újabb Bangkok-i éjszakán. Vegyes érzelmekkel tölt el a dolog, örülök meg nem is...ennyire még nem vállaltam be a dolgokat. 35 nap, 4-5-6, vagy ki tudja hány ország, majd a végén megmondom mit sikerült összehoznom.

Jelen pillanatban így állnak a dolgok:

1. Érkezés - Bangkok (1éjszaka)

2. Phi-Phi - 3-4 nap, nemtöbb. UPDATE!!!-> Lehet átugrom inkább Burmába arra a 3-4napra...majd kiderül.

3. Utazás és megérkezés Kuala Lumpur-ba

4. 1 Kuala Lumpur-i nap után irány Manilla és a csodás Fülöp szigetek.

5. Nah itt picit kérdéses, szeretnék lemenni El Nido-ig, de majd meglátjuk. Itt eltöltenék pár napot, de semmi extra, tengeri kajak, Secret Lagoon, satöbbi.

6. Repülés Saigonba, itt elintézem dolgom, majd megyek is tovább elvileg December 12.-én Nha Trang és Fullmoon party :)

7. Tovább Hanoi - Halong Bay - talán medúzás tavat is meg sikerül találnom. Itt leginkább halászbárkán szeretnék lakni.

8. Laosz //Ez még erősen kérdéses//

9. Vissza Bangkok, indulás visszafelé Nyugatra.

10. Dubai, 2 nap. Ski Dubai, Da Vinci torony, Burj el Arab, Burj Dubai, pálmafa, és Föld sziget-csoport.

11. Irány haza, Münchenen keresztül.

Borneo, Brunei Szultánsággal és Indonéziával úgy néz ki kimarad, mivel Saigon-ba hivatalos teendőim is lesznek. Már érlelődik fejemben a következő út is a térségbe, Pápua Új Guinea is érdekelt volna most, de valahogy nem nagyon találtam olyan csatlakozást ami árban és időben is tetszett volna, bár igazán az előbbivel volt gondom. Brunei is különleges lett volna, hogy egy Borneo-i dzsungeltúráról ne is beszéljek. Az az igazság,hogy hátizsákos lévén borulhatnak a tervek, talán pont ezt szeretem...mindig két időpont fix, amikor megérkezem és amikor eljövök. Bár van aki úgy nyomja hogy utóbbit még maga sem vágja mikor lesz. Legjobb az open jegy. Most ennyire van idő. Most ahogy így megint rápillantottam arra fránya térképre, szinte kiszúrta a szemem Burma. Attól tartok kimarad - ezis. Vicces azért,hogy itt nyavalygok hogy mi az aminek ki kell maradnia és csúszik a következő útra, mikor még el sem indultam. Kicsit azért tartok is az úttól. Sok ismerősöm bolondnak néz, de úgy nagy átlagban mindenkitől megkapom a dúrva jelzőt.

Tudjátok mi a dúrva?

A kérdésre a válasz egyszerű : Magatoknak nem adjátok meg az esélyt,hogy ilyen "dúrva" legyen. Ha belegondolsz nem dúrva. Bevállalós, maximum. De ennél semmiképp se több. Nyílván szükségeltetik anyagi háttér és idő is. Egyáltalán nem elérhetetlen a dolog.

Ébredjetek fel, pakoljatok össze és utazzatok, mikor, ha nem most?

Vagy legalább egy kicsit legyetek álmodozók, onnan már lehet továbblépni. Sokan utaznak - nagyon sokan. Van egy NGC-s mondás, a világ közelebb van mint gondolná - vagy valami hasonló - és higyjétek el ez nagyon így is van. Foggalmam nincs miért is írok még, főleg hogy azt se tudom olvas e egyáltalán valaki...

UAE - Egyesült Arab Emirátusok

Vízum elég érdekes. Emirates légitársaság intézte, kb egy papírfecnit küldtek email-en és utazási irodán keresztül. Hát ez szégyen, ezért fizetek 16ezret? Na ne már...a világ leggazdagabb országának ennyire telik?! Remélem kint majd a szavam is eláll...

Lezárásképp egy kis anyagiaskodás azoknak akiket érdekel a dolgok ezen része:

Repülőjegy: Bp - München - Dubai - Bangkok - Dubai - München - Bp útvonalon

147,500,-

Vízumok eddig:

UAE visa - 16,000,-

Thai visa - 13,500,- //50euró//

Reptéri Transzfer oda-vissza

19,000,-

Indulás előtt még 1x írok azért ide is...

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adventure.blog.hu/api/trackback/id/tr97774196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

haze 2008.11.17. 22:51:52

Szia!

engem az érdekelne h körülbelül mennyibe lesz Neked ez az egész tokkal vonóval.Valami ilyesmiben gondolkodom én is.

Jó utat, irigykedem!

ugromokus 2008.11.18. 00:02:50

Szia!

Sajnos ezt így előre nehéz volna megmondani...próbálom majd kint feljegyezni mennyit és mire költök, talán ide is ki tudom majd írni. 2000usd-t viszek...fele-fele arányban kp-n és kártyán. Tavaly 30nap jött ki 250re/102ezer volt repjegy/, idén januárban két és fél hét volt 298ezer, igaz ez más felfogású és 130as repjegy mellett. Első utam, csak Thaiföld volt, januárban meg már Kambodzsa és Vietnám is megvolt.
Dubai nyílván megdobja a költségeket meg Fülöp szigetek se lesz olcsó, de Phi-Phi-t és Saigont már ismerem, Vietnám olcsó, bízom benne Laos is az. 35 napot leszek távol, remélem elég lesz a pénz. Sőt, elégnek kell lennie.

Szigi 2008.11.18. 12:45:34

Ricsi jó utat... azt épségbe térjél vissza a DOMBRA :D

takacs 2008.11.19. 23:26:01

én is jó utat kívánok innen Kozármislenyből...

ugromokus 2008.11.20. 23:47:32

Köszönöm, de Te ki is vagy, és hogy keveredtél ide?

takacs 2008.11.21. 11:02:24

Az index fórumon találkoztunk,és beszélgettünk többször is "takacstamas" nickel.Többször voltunk már Thaiföldön mi is...Sajnos nem volt annyi időnk sosem (a munkánk miatt) hogy ennyire körbejárjuk dk ázsiát,ezért olvasom szívesen a beszámoló(i)dat.Üdv

bitcho 2008.11.22. 00:18:45

Hoohh!!! Ismét út.. Hajrá.. Egyedül mész??
Remélem megtartod az előző bloghoz hasonló szokásod, és írsz "mindennapos dolgokról" árakat ezerrel..üdv, s jó utat. Talán jövőre én is bevállalok valami keletit, de elsőre bizti nem ilyen DURVÁT :D

_Robi 2008.11.22. 00:23:45

Hello Ricsi! Megnyugtatlak, van aki olvassa a blogot:) Mi is megyünk Bangkokba és Phuketre majd februárban, szóval duplán érdekel, miket irogatsz. Jó utat, vigyázz magadra, aztán irogass szorgalmasan!
Üdv: _Robi

ugromokus 2008.11.22. 00:41:39

Örülök hogy olvastok, Bitcho, ez most mindennél durvább lesz, egyedül igen.
_Robi, Bangkok-ot már vágom valamennyire, de Phuket számomra is rejtély, viszont én az idő szűkében szeretnék minnél több országból egy kis ízelítőt kapni...de ha bármi kell csak szólj! Bármikor bármiben...most benézek városba utolsó itteni bulira...

ugromokus 2008.11.22. 00:48:39

Bitcho amúgy elárulom, voltam közbe mégegyszer...:)

Master (14) 2008.11.22. 13:42:25

hát Ricsi nem mondom h nem irigyellek,bár egyedül én tuti nembírnám ki...

Mordi 2008.11.22. 14:14:58

Január vége felé, februárban vagy márciusban tervezek egy Thai utat, amennyiben másnak is van kedve jönni, akkor szívesen veszem, mert egyedül vagyok és ketten olcsóbban kijönnénk a szállás miatt. Akit érdekel, nyugodtan írjon. Persze mehetünk akár többen is.

ugromokus 2008.11.22. 18:30:31

Master, hidd el nekem, hogy kibírnád, kint az egyedüllét alatt se vagyok lényegében sose egyedül...!

takacstamas, igen emlékszem...fórumot is nézem viszonylag rendszeresen, bár néha kimarad egy jó fél év...vagy amikor kintvagyok nem biztos hogy ránézek. Bár most szeretnék majd folyamatosan "jelentést" írni...

dorci 2008.11.23. 19:49:25

Szia Riccs
Jó utat, vigyázz magadra. Lesem majd az írásokat.

vanyek 2008.11.23. 22:45:45

Hmmm.... Szép dolog, h ilyen helyekre mész, egyedül az anyagias részét hagynám ki minden hozzászólásodból, nekem kicsit nagyzolósnak tűnik az egész, de ha a pénzt kihagynád jó lenne. Most mondhatnánk, h csak az irigység beszél belőlem, de ez nem lenne igaz, mert én nem vágyom ezekre a helyekre annyira (bár Dubaiba betoppannék egyszer)
Furcsa érzés olvasgatni, h másnak, hogy fog eltelni a következő harmincx napja abban a tudatban, h tudom, h nekem hogy fog :D És igen, eltaláltátok, nekem nem annyira kellemesen. Erre viszont irigykedek kicsit.

Jaah, jó látni néhány régi ismerős nevet itt a kommentek között. Üdv nekik :)

bitcho 2008.11.23. 23:15:37

Szerintem meg írj, minél többet az anyagiakról, mert nagy segítség azoknak akik tervezik a közeljövőben!!!

Szvsz nem anyagiaskodás, mert a pénz csak egy eszköz, hogy elérd amit megálmodsz. (tudom sablonos, és csöpögős duma, de így van) S ha írsz róla, tudni fogjuk mivel állunk szemben.

vanyek 2008.11.23. 23:19:37

Jó. Csak az embernek ne az legyen az első gondolata ha olvassa ezt a blogot, h ez a gyerek jaj de tele van... Ha nem inkább legyen az, h dejóneki, h ez megadathat neki.

Na minden jót és álmot!

ugromokus 2008.11.24. 00:04:35

Vanyek, mindenképp megfontolom amit írtál, köszönöm az észrevételt. Lehet úgy volna helyes, hogy jegyzetelem mikor mit és mire költök, aztán majd aki igényt tart rá annak esetleg elküldöm. Mivel bármilyen meglepő a hátizsákost részesítem előnyben, és az elég távol áll a bankkártyás turisták által megszokott dolgoktól. Anyagiakat azért vezettem le, mert nagyon jó áron vettem a jegyet, leírtam hogy ment a vízum beszerzése és mibe került. Sokakat ez érdekel első sorban, én csupán szeretném megvilágítani,hogy 2-3 Horvát tengerpartos nyaralás helyett lehet ezt az alternatívát is választani...Fontos,hogy kint mennyit költök, mire és hogyan teszem mindezt, és ezért cserébe mit kapok. Nem akarok dokumentumfilmet forgatni, se könyvet írni, semmi. Oktatni se akarok mást. Csupán rájöttem hogy manapság az útikönyvek nagy része már csak az üzletről szól, vagyis nem hiteles. Emberek beszámolóiból rengeteget merítettem, ha Ők nincsenek akik leírták hova hogyan, én se jövök rá arra amire rájöttem. Nagyon sokan vagyunk így ezzel...hogy kaptunk ismeretlenektől valamit, amit információnak hívnak, ami hatalom, a hatalom meg pénz...ergo amit elmondanak az által pénzt spórolhatunk meg.
Ezt így levezetve, igenis értelmet nyert a dolog. Köszönöm az észrevételt. Ez nem arról szól,hogy ki mennyire van tele, hanem hogy mibe kerül egy ilyen túra. Előző blog-omba is volt összeg írva...ott senki se tette szóvá,hogy 30nap Thaiföldön megoldható 250ezer magyar forintból, inkább örültek, hogy ez valóban lehetséges.

takacs 2008.11.24. 00:27:45

Írj csak le mindent részletesen,mivel nagy segítség.Pl. mi is a Kwai folyónál a Te ajánlásodra aludtunk a VN Guesthaus-ban,és nem bántuk meg,ezúton is köszi (ja és átszámítva 2000 Ft volt kettőnknek,amiért a horvát tengerparton egy fagyit sem kapsz)

bitcho 2008.11.24. 01:16:58

Naja, s teljesen más (bár még keleten nem voltam) érzést ad az embernek, mint bármelyik közeli tengerparton való heverészés. Szal én is erősen gondolkodom, egy hasonló túrán. De lehet az irány pont az ellenkezője lesz. Egyelőre csak az a biztos, hogy hátizsákos lesz. Fílingbe is jobb, s anyagiakban is. Pl: tavaly előtt mi is részt vettünk egy prágai sörtúrán, igaz kocsival mentünk, de fejenként mindennel együtt (3 éj szállás, benzin, kaja, sör-sör-sör, 500koronás metróbünetés) 40ezerből kihoztuk. Tavaly Krakkó volt az áldozat, ugyan ez a felállás, +auschwitz-birkenau látogatás, +várbelépő, s az is kijött 55-60 ezer körül. Ja és vonattal mentünk, ami ~16k volt. Mondani se kell 11 óra vonatozás. Az a vicc, hogy a térképen meg csak pár centire van pesttől. :D:D
Na mind1 nem offolok tovább, lényeg, hogy jó ez a hátizsákos móka.

dorci 2008.11.26. 21:43:41

Riccs
engem érdekel az anyagi része is, mert családon belül valaki szeretne errefelé utazgatni. Mondjuk azt hiszem nászajándékba mégsem adok egy ilyen utat:)
süti beállítások módosítása