HTML

Adventures

Utazásaim...mi mást mondhatnék?!

Friss topikok

  • ugromokus: Nem veszem fel sehogy, no para :) Amugy mar Nha Trang-ba vagyok, holnap nemhiszem hogy fogok irni ... (2008.12.10. 14:39) Vientiane - Luang Prabang - Vientiane
  • ugromokus: Azert mentem, mert nem jott senki...es mert egyedul nem fuggok senkitol, oda megyek es akkor amiko... (2008.11.30. 02:34) Nagyvonalakban... Bangkok - Vientiane // Laosz //
  • dorci: Riccs engem érdekel az anyagi része is, mert családon belül valaki szeretne errefelé utazgatni. Mo... (2008.11.26. 21:43) Még 7 nap
  • Attila: még az is megeshet :] ja és sok szép képet szeretnék itt látni! (2008.11.19. 22:06) Vízum és pár dolog...

Linkblog

Nagyvonalakban... Bangkok - Vientiane // Laosz //

2008.11.27. 06:45 ugromokus

Akkor vegre elertem odaig is, hogy irjak kintrol.

Kezdjunk is bele...repules egesz jo volt, azt leszamitva ami Bp/Munchen jaratot illeti, az valami fortelem volt, propelleres geppel repulni...manapsag ez ilyen tavon mar nem annyira jellemzo. Emirater nagyon jo, es az utaskiseroi is tokjo fejek...majdnem lekestem a csatlakozast, de csak majdnem. Kaja valami fenomenalis mar amennzire repulos kajarol lehet igy beszelni. Bangkok szokasos, szomomra mar ismert resze a Khao San Road mit sem valtozott, maradt az ami tovabbra is volt. Kierkezesem napjan kezdodott az igai gaz Bangkok-ba, repterblokad, utca harcok, satobbi...allitolag odaig fajult, hogy par nemzetkozi jaraton kivul se ki se be...

Ez teljesen keresztul huzta szamitasaim, talan atugrottam volna Burma-ba, sot biztosan, de igy nem lehet. Mivel szarazfoldon nem lehet jelen pillanatban Burmaba belepni Thaifoldrol. Igy jartam...hosszas gondolkodas es egy jo eros jegeskave utan ugy dontottem hogy atmegyek Laosba...egy nagyon komolyan atmulatott elso este utan le is foglaltam helyem az aznap este indulo es masnap reggel erkezo buszra...

Buszozni nem jo, hatarozottan nem. De most mit lehet tenni? Neg ez a legrugalmasabb tortenet errefele. Bangkokban a Lamphu house/ban laktam, tiszta szobaban, megosztott furdovel, nagz agz, ventillator, 200 baht...ez semmi. Kb 1000-1200 huf. Utazas at Vientiane-ba 850baht, vizum 31usd, Vietnami vuzim 45usd. Mindegyiket magam inteztem, erkezeskor Laos-ba,majd kozvetlen a fovarosba erkezeskor elmentem a helyi Vietnami nagykovetsegre ahol 15perc alatt elinteztem a vizumot, de dragallom, 45 usd...sok hogy csesznek meg.

Sok emberrek megismerkedtem, majd leirom reszletesen. Elkezdtem egz naplot vezteni meglatjuk mi lesz belole az ut vegere. Ma mar kicsit nehezkesebb irnom mar angol gondolatok jarnak a fejembe, hiaba egy napja folyamatosan csak angolul pofazok, es ez jot is tett nagyon a kezdeti hosszas bizonytalankodas utan...magam is meglepodtem mennyire kevertem/keverem most a dolgokat, de agyam gyorsasaga fejlodik...hamarosan megint angolul fogok gondolkodni :) Az mokas lesz...

Most itt Laos fovarosaban 12 usd-s szallast vettem ki, de ugyse csinalok ma semmit..ma pihis napom van. Faraszto utazason vagyok tul. 72 ora alatt csupan 5 orat pihentem, ez vajmi edeskeves. Eleg konnyen baratkozom, meglepoen konnyen..hiaba, nem eloszor vagyok a tersegbenm lattam mar mi hogy megy...szoval igazabol talan mondhatjuk, hogy visszajarok ide...es igy is van. Olcsosaga, kozvetlensege meg mindig meglep, es elvarazsol. Phad Thai, a helzi kaja tovabbra is megvan 20-30baht-bol. Semmi extra. 7elevven-es arak nem valtoztak. Minden a regi. Rengeteg ember, nyuzsi ezerrel..Ez volt Bangkok...Sor tovabbra is viszonylag draga. Bahtbol maradt vagy 800, ugy hogy szallas elso napi buli,kaja, busyjegy el lett intezve, 3300-bol 800, ez nem annyira jo, de nem is rossz, utazas mindig dragabb mintha a seggeden maradnal egy ideig. 4 fele penz van nalam, utlevelembe mar 3 vzum kerult...alakul a dolog...es meg csak a 3. napon vagyok, vicces. Fotomasinat meg elo se vettem, de majd most leulok a Mekong partjara iszok tenyleg valamit es elvezem az eletet...

Nagyjabol most ennyit akartam...kesobb visszanezek majd. Erdekelne mi van otthon, tortent e valami, idojarassal miujsag, havas a Mecsek?

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adventure.blog.hu/api/trackback/id/tr78790722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doki 2008.11.27. 08:07:17

Na Hi!
Mecsek nem haves!
Süt a nap! És kánikula van:D legalább 1-2 fok!
Egyébként minden a legnagyobb rendben!
Remélem ott is!
Jólegyél srác, majd még irjál!;)
Doki

takacs 2008.11.27. 10:22:28

Itt is süt a nap,csak nem úgy mint a mekong parton. Forralt bor vs jeges lao beer. Jó,hogy elmentél, BKK egyre durvább...

ugromokus 2008.11.28. 05:48:15

Tegnap megismerkedtem harom arccal, jofejek, ketten ma visszamentem Thaifoldre, viszont ami jo hir, hogy a Singapore turisztikai miniszteriumba dolgozik az egyik tag, most megyek es egyutt ebedelek majd vele, sose lehet tudni mikor lesz szukseg erre az ismeretsegre :) Amugy itt minden valtozatlan. Nap sut, ido kellemes, ma olyan varosnezos napot tartok es holnap elhuzok Luang Prabangba...Aztan ott jon par nap, majd onnan Irany Hanoi.

Halacska 2008.11.28. 16:50:35

:) Örülök, hogy egyben odaértél! De miért mentél egyedül??? Nehogy valami bajod legyen. pusz

ugromokus 2008.11.30. 02:34:47

Azert mentem, mert nem jott senki...es mert egyedul nem fuggok senkitol, oda megyek es akkor amikor akarod...es eleg durva tempot diktalok olykor.
süti beállítások módosítása