HTML

Adventures

Utazásaim...mi mást mondhatnék?!

Friss topikok

  • ugromokus: Nem veszem fel sehogy, no para :) Amugy mar Nha Trang-ba vagyok, holnap nemhiszem hogy fogok irni ... (2008.12.10. 14:39) Vientiane - Luang Prabang - Vientiane
  • ugromokus: Azert mentem, mert nem jott senki...es mert egyedul nem fuggok senkitol, oda megyek es akkor amiko... (2008.11.30. 02:34) Nagyvonalakban... Bangkok - Vientiane // Laosz //
  • dorci: Riccs engem érdekel az anyagi része is, mert családon belül valaki szeretne errefelé utazgatni. Mo... (2008.11.26. 21:43) Még 7 nap
  • Attila: még az is megeshet :] ja és sok szép képet szeretnék itt látni! (2008.11.19. 22:06) Vízum és pár dolog...

Linkblog

Előszó - rövid bemutatkozás...

2008.10.17. 19:08 ugromokus

Üdvözletem mindenkinek aki ide téved...

 

Nem is tudom hol kezdjem, talán egy kis bemutatkozással jó is lesz...

Jelen pillanatban 24éves vagyok, Pécsett lakom - ezen nem nagyon szeretnék változtatni - egy családi vállalkozásban dolgozom.

Ez az oldal azért jött most létre, hogy akiket érdekel nyomon követhessék, hogy épp merre járok és mit is csinálok. Többször megfordultam már a Távol-Keleten, ilyen-olyan indokkal. Voltam Pekingben, Shanghai se maradt ki a sorból, Haining, Nanjing, Fuzhou-ba visszatérő vendég vagyok, Xiamen, Hongkong és még sorolhatnám. 2007-ben régi nagy álmom teljesült. Eljutottam Thaiföldre, 30 napot töltöttem ott akkori párommal. Talán azért sem szeretném folytatni a régi blog-ot mert az egy másik éra volt az életemben. Az maradjon úgy ahogy van. Idén januárban nekivágtam egyedül is Thaiföldnek, végül Kambodzsán keresztül egészen Vietnámig jutottam. Nagyon kalandos egy út volt...már nem tudnám úgy visszaadni a hangulatát, ha most megpróbálnám összefoglalni és leírni azt amit kint éreztem, és kint éltem át. Ahhoz,hogy az út nagyon jól sikerült két kint megismert fiatalembernek is nagyon nagy köze van. Véletlenül ismerkedtünk össze kint, és együtt mentünk végig ezen az úton. Nevüket homály fedi, de remélem ellátogatnak Ők is majd ide. Méginkább bízom benne,hogy utazunk még együtt, mert ÁLLATOK :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adventure.blog.hu/api/trackback/id/tr1719088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása